Všeobecné obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú základné podmienky poskytovania služieb zo strany poskytovateľa zákazníkom, objednávania jednotlivých poskytovaných služieb zákazníkmi, uzatvárania zmluvy medzi poskytovateľom a zákazníkmi a reklamačných podmienok v prípade reklamácie služby zákazníkom.


Predmetom kúpnej zmluvy je kúpa a predaj online produktov, kurzov a ebookov.


PREDÁVAJÚCI


Mária Bartošová
Štúrova 376/12
01901 Ilava

IČO: 35 360 186
DIČ: 1021984469

Predávajúci nie je platcom DPH.

Bankové spojenie:
SUBA SK BX
SK84 0200 0000 0031 0154 6372

Predávajúci – poskytovateľ služby, sa na základe podmienok dohodnutých v zmluve a týchto VOP zaväzuje, že poskytne zákazníkovi služby v rozsahu podľa objednávky.


KUPUJÚCI

Kupujúcim (objednávateľom) je návštevník, ktorý prostredníctvom stránky www.maria-bartosova.sk a priloženého formulára vytvorí objednávku.

Potvrdením objednávky, resp. poskytnutím faktúry zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednanej služby v dohodnutom čase a rozsahu.

Kupujúci nie je oprávnený predmetný obsah ďalej predávať, akokoľvek šíriť, distribuovať, vysielať, poskytovať naň sublicencie ani akýmkoľvek iným spôsobom poskytovať takéto práva akejkoľvek inej osobe, či už k celku alebo k akejkoľvek jeho časti.


OBJEDNÁVKY

Služby ponúkané poskytovateľom sa poskytnú zákazníkovi na základe záväznej objednávky zákazníka a za podmienok a v súlade s týmito VOP. Objednávku môže zákazník uskutočniť osobne, telefonicky na telefónnom čísle +421 911530477), prostredníctvom e-mailu zaslaného na merilou@centrum.sk, alebo na ostatné aktuálne e-maily poskytovateľa,
prostredníctvom on-line formulára uverejneného na internetovej stránke www.maria-bartosova.sk

V objednávke musí zákazník uviesť povinné údaje objednávky. Ak je zákazníkom fyzická osoba, v objednávke uvedie meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, emailovú adresu a objednanú službu.

Ak je zákazníkom podnikateľ, v objednávke uvedenie obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je pridelené) a objednanú službu a kontaktnú osobu (osobu zodpovednú za objednávku), v rozsahu meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo a e-mail.

Objednávka uskutočnená osobne je záväzná potvrdením objednávky zákazníka. Objednávka uskutočnená telefonicky je záväzná telefonickým potvrdením objednávky zákazníka. Objednávka uskutočnená prostredníctvom elektronickej pošty je záväzná momentom odoslania e-mailu zákazníka. Objednávka uskutočnená prostredníctvom on-line formulára uvedeného na webstránke je považovaná za záväznú zo strany zákazníka vyplnením všetkých povinných údajov a stlačením tlačidla „objednať“.

Záväzným akceptovaním objednávky zákazníka poskytovateľom je osobné, telefonické alebo e-mailové potvrdenie o akceptovaní objednávky poskytovateľom. Záväzným akceptovaním objednávky zákazníka poskytovateľom dochádza k uzavretiu zmluvy o poskytovaní služieb medzi poskytovateľom a zákazníkom. Na e-mailovú adresu zákazníka budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadne jeho objednávky.

Momentom záväznosti objednávky zo strany zákazníka zákazník potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu služby. Momentom uskutočnenia záväznej objednávky zo strany zákazníka zákazník zároveň vyjadruje súhlas s týmito VOP a súhlas so zasielaním elektronických faktúr podľa § 71, ods. b), zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.


CENY

Ceny za produkty sú aktuálne a platné v dobe objednania tovaru. Všetky ceny sú vrátane DPH. Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v okamihu objednania. Predávajúci si vyhradzuje právo na opravu zjavných tlačových chýb. Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až po pripísaní celej kúpnej ceny na účet predávajúceho. Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim je súčasne daňovým dokladom a je odoslaná kupujúcemu elektronicky. Na vyžiadanie kupujúceho je možné faktúru zaslať aj poštou. Využitie produktu kupujúcim je možné až po jeho úplnom zaplatení, pokiaľ nie je dohodnuté inak.Spôsob platby: Bankovým prevodom

DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota pri on-line produktoch je 72 hodín od prijatia platby na účet Predávajúceho. Na základe prijatia platby. Kupujúci dostane e-mailom najneskôr do 48 hodín prístupové údaje k on-line produktu, ktorý je postupne uvoľňovaný pre užívateľa podľa štruktúry produktu.


REKLAMÁCIE

Reklamácia služby musí obsahovať vždy konkrétny a vecný popis reklamovanej skutočnosti. Reklamáciu je možné vykonať prostredníctvom e-mailu na merilou@centrum.sk do 14 dní do dňa dodania služby. Poskytovateľ služby sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 14 dní odo dňa je prevzatia.
Pokiaľ zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.


ZÁRUČNÉ PODMIENKY
sa na tento druh služby nevzťahujú.


WEBové stránky môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia a služby môžu byť kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmenené.

 

BEZPEČNOSŤ A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné a budú použité výhradne k uskutočneniu plnenia kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim a na účel súvisiaceho marketingu a nebudú inak zverejnené a poskytnuté tretej strane s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou, či platobným stykom, ktoré sa týkajú objednaného tovaru. Bližšie k ochrane osobných údajov je uvedené v samostatnej sekcii prístupnej na webovej stránke Predávajúceho pod záložkou Ochrana osobných údajov.

Predávajúci použije meno Kupujúceho a úspechov ním dosiahnutých iba v súvislosti s produktom za účelom tzv. referencie len po predchádzajúcom dokladovateľnom súhlase Kupujúceho.

 

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim, a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal Všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s ich znením.

Inak neupravené vzťahy v týchto Všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 185/2015 Z.z., Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.

Tieto obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňa 1.3.2024.

Návrat hore